Πρόγραμμα Σπουδών

Pre-junior: Νηπιακά τμήματα για παιδιά Α' δημοτικού, εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Βοηθά στην εξοικείωση με την ξένη γλώσσα.

Junior A: Ουσιαστικά η 1η τάξη των αγγλικών, πολύ σημαντική γιατί εδώ δεν θέτουμε μόνο τις βάσεις, αλλά δημιουργούμε και το κατάλληλο κλίμα, έτσι ώστε να αγαπήσουν οι μικροί μας μαθητές την εκμάθηση των ξένων γλωσσών.

Junior B: Μία τάξη μεταβατική, ολοκληρώνει την Junior A και βοηθάει στη μετάβαση για την επόμενη τάξη.

A senior, επίπεδο Α1: Πολύ σημαντική τάξη, η γραμματική ενισχύεται, καθώς και το λεξιλόγιο. Φεύγουμε πλέον από το παιδικό κείμενο με τις φωτογραφίες και προχωράμε σε ολοκληρωμένα κείμενα και την εισαγωγή στις εκθέσεις.

B senior, επίπεδο Α1+: Ενίσχυση λεξιλογίου, εισαγωγή σε περίπλοκα γραμματικά φαινόμενα, όπως οι Υποθετικοί Λόγοι.

C senior, επίπεδο Α2: Ενίσχυση λεξιλογίου, ολοκλήρωση της γραμματικής και εισαγωγή σε μεγάλες εκθέσεις.

D senior, επίπεδο Β1: Η πιο σημαντική τάξη - βάση για τις εξετάσεις των πιστοποιητικών (Lower-Proficiency). Πολύ λεξιλόγιο, ολοκληρωμένες εκθέσεις και επανάληψη όλης της γραμματικής.

E senior, επίπεδο Β1+: Εμπλουτισμός λεξιλογίου, παρουσίαση εξαιρέσεων στη γραμματική. Εκθέσεις με τη δομή των πιστοποιητικών.

Lower , επίπεδο B2: Εξάσκηση στα τεστ, εμπλουτισμός όλων (γραμματική, έκθεση, λεξιλόγιο, εξαιρέσεις).

Advanced, επίπεδο C1: Αγγλικά σε ακαδημαϊκό επίπεδο. Κείμενα από βιβλία βιολογίας και επιστημών γενικώς. Οι εκθέσεις πλέον φεύγουν από το εφηβικό κείμενο και περνούν σε ανώτερο επίπεδο.

Proficiency,επίπεδο C2: Εξάσκηση στα τεστ. Τελειοποίηση της γνώσης. Βέβαια όσο ζούμε μαθαίνουμε, η εκμάθηση μιας γλώσσας δεν τελειώνει ποτέ. Ούτε της μητρικής μας!!!

Νέα Προγράμματα 

Με αποκλειστικότητα για το Περιστέρι φέρνουμε 2 νέα προγράμματα για τους μαθητές μας : 

Το νέο πρόγραμμα inquiringminds είναι η νέα περιπέτεια για τους μαθητές μας 6-12 χρόνων. Βασισμένο στην έρευνα της Eleni Evangelidi και της Danae Patsaoura, στο Inquiring Minds, ακολουθούμε τα εξής βήματα:

1) οι μαθητές διαλέγουν ποιο μεγάλο επιστημονικό ερώτημα θα ερευνήσουν

2) ψάχνουν στον χώρο για εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να απαντήσουν το μεγάλο αυτό ερώτημα (επιστημονικά ή λογοτεχνικά βιβλία, πειράματα, αντικείμενα, έργα τέχνης)

3) ανακαλύπτουν τη γλώσσα ενώ ο εκπαιδευτικός τους δίνει γλωσσικούς πόρους για να εξερευνήσουν το ερώτημα σε βάθος

4) οι μαθητές εξασκούν και παράγουν τη γλώσσα ενώ προσπαθούν να συλλέξουν στοιχεία για την απάντηση του ερωτήματος τους

5) οι μαθητές πάνε στη γωνιά Virtual & Augmented Reality και επισκέπτονται τον κόσμο που εξερευνούν (το κύτταρο, το διάστημα, τη ζούγκλα, τις πυραμίδες...)

6) οι μαθητές αξιολογούνται για τις απαντήσεις που βρήκαν και για τη γλώσσα που χρησιμοποίησαν

7) ο κύκλος ολοκληρώνεται και οι μαθητές ξεκινούν μια νέα περιπέτεια μέσα από την εξερεύνηση ενός νέου μεγάλου ερωτήματος

Στο τέλος της χρονιάς, οι μαθητές παρουσιάζουν τα επιστημονικά τους ευρήματα στο Science Fair και τα projects τους στο παιδικό συνέδριο Children Summit. Φυσικά, στα αγγλικά!

Το πρόγραμμα deeperlearning είναι για μαθητές 12+

To Deeper Learning είναι μία εκπαιδευτική καινοτομία, με 31 σχολεία σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο να την υιοθετούν και να κάνουν άλματα στην εκπαίδευση, χακάροντας το σύστημα και αναδημιουργώντας τους εαυτούς μας και τους όρους του παιχνιδιού! Το Deeper Learning είναι σχεδιασμένo και συντονισμένo από τον Άγγελο Ευαγγελίδη και τη Μαρία Ντάβου.

Το 2018 ξεκίνησαν το γλωσσικό αυτό πρόγραμμα που ονομάζεται Deeper Learning, ένα πρόγραμμα που παραβιάζει όλους τους κανόνες στη "βιομηχανία" διδασκαλίας γλωσσών.

Το Deeper Learning αφορά τόσο την ανθρωπιστική όσο και την τεχνολογική καινοτομία. Στο Deeper Learning δεν προετοιμάζουμε τους μαθητές για εξετάσεις. Στο Deeper Learning διερευνούμε ερωτήσεις όπως:

Ποιος είμαι εγώ;

Είναι το σώμα απαραίτητο για τη συνείδηση;

Τα ζώα αισθάνονται τον ίδιο τύπο πόνου με τους ανθρώπους;,

Πώς διαμορφώνουν τα κοινωνικά μέσα ποιος είμαι;

Πώς επηρεάζει ο ρατσισμός την κοινότητά μου;

Τι συνέβη με την Σταχτοπούτα αφού παντρεύτηκε τον Πρίγκιπα;

Ποιος είναι πραγματικά η Κοκκινοσκουφίτσα;

Γιατί ονειρευόμαστε; Ονειρευόμαστε με λόγια ή εικόνες;

Το smartphone μου μετράει ως επέκταση του χεριού μου;

Έχουμε ελεύθερη βούληση; Πόσο ακριβής είναι η μνήμη;